Svaren från frågestunden

Vad är ditt favorit årstid?
Sommar såklart ;)

Varför började du blogga?
Hmm bra fråga, jag har ju haft många bloggar innan den här men dom hade jag väl bara för skoj skulle, men jag bloggar nog för att jag tycker att det är kul, fast ibland kan det va tråkigt när man inte har nåt att skriva om, och att jag kan få visa mina bilder och så ;)

Går du i gymnastik?
Aa jag går i gymnastik, Norrtälje Gymnastik Förening.

Har du gått i nån mer sport än gymnastik?
Aaa jag har spelat handboll i kanske, 2-3 år och sen fotboll i kanske 3-4 år?

Hur länge har du gått på gymnastik?

Kanske 3 år?

Har du några djur, isåfall vad?
Aa, jag har fiskar hos min pappa.

Hur gammal är du ?
Jag är 13 år, men jag fyller 14 om lite mer än en månad.

Favvoprogram?

Finns rätt många, men just kanske Top Model och Solsidan !

Hur lång är du?
162.6, kort...

Idol?
OLLLEE ♥♥

Hur många syskon har du?

Jag har 3 syskon, en lilla syster och två store bröder.

Vilken kamera har du?
Sony a-230.

När blev du intresserad av att fota?
Det var nog när vi va på läger med gymnastiken, tror det va 2009. Vi skulle gå och bada typ men jag, Julia och Bella satt på bryggan med vår tränare och hon hade med sig sin systemkamera och då fick vi testa att fota med den, och vi tyckte det va jätte kul, och vi alla sa att vi också ville ha en systemkamera!

En favorit blogg?
Tinkerbella.blogg.se

Vad har du för mobil?
HTC Wildfire, vit.

Vilken klass går du i?
Jag går i 7F i Roslagsskolan.

Kan du inte lägga ut mer outfit bilder?
Joo, jag har faktiskt tänkt att jag ska bli mycket bättre på det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0