Planer för lovet

På midsommar ska jag åka iväg med mamma och campa, en natt och sen efter det så åker jag och Julia till min pappa och är där i 1 vecka, när vi är där så åker vi till Göteborg och går på Liseberg 2 dagar, kommer bli så grymt !
Sen när vi kommer hem från pappa, ska jag och Moa ta flyget ner till Göteborg (igen) fast vi ska till Varberg där hennes pappa bor. Där stannar vi i 4 dagar. Vi kanske också drar till Liseberg.
Efter det drar jag till pappa i en vecka, träffar Hanna då och ska försöka träffa Elin.
När jag kommer hem där ifrån har jag inget bestämt rktigt, åker till pappa en vecka till innan skolan börjar.
Ska åka till Grönan med Kristoffer, Linnea och dom, sen ska jag ju så klart bada, sola och träffa kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0