Idol 5 November 2010



Igår är va nog en av den bästa dagen i mitt liv ! Helt otroligt kul, går verkligen inta att  beskriva hur kul det va !
Att få se alla i verkligenheten, och se allt på riktigt och inte på tv. Går inte att skriva allt vi gjorde, men kan skriva lite kort.

Moa och jag pratad med Bagge, han sa till oss att skylten va skiit snygg ! Andreas kollade in i kameran och log varje gång när jag tog kort på juryn, gick på idol scen, fick atugrafer, fick massa kort på dom, fick se alla idolerna, och så fick vi en"high-five av alla idolerna, har mycket mer att skriva men orkar inte det nu ;)

Kommentarer
Postat av: sally

åh vad kul, vill också till idol :D

kolla gärna in och säg vad du tycker om min nya header :)

ha en bra kväll!

2010-11-06 @ 21:23:17
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l - fotografering

tack för rösten! :D

2010-11-06 @ 21:31:12
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/
Postat av: sofia landin :)

HAHAHAH var de ni som hade BAGGE skylten!?:D

åh jag vill också snacka med honom, så sjukt skön!

& olle, ååh jag döööör<3<3<3

avis kan jag ju säga!

2010-11-06 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0